خراسان نوشت:قاچاقچی مسلحی که تحت تعقیب قضایی بود جمعه گذشته طی یک درگیری مسلحانه با ماموران پلیس مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

 طي اين در گيري مسلحانه يکي از ماموران پليس نيز از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

اواخر هفته گذشته يک قاچاقچي وقتي متوجه شد محل نگهداري بيش از يک کيلو و سيصد گرم مواد مخدر صنعتي اش از نوع شيشه لو رفته با تهيه يک اسلحه کلت به سراغ کساني رفت که فکر مي کرد او را لو داده اند.

وي وقتي با مقاومت طرف هاي مقابل روبه رو شد با برجا گذاشتن اسلحه اش پا به فرار گذاشت.بنا بر اين گزارش ماموران عمليات ويژه که در جريان درگيري مسلحانه قرار گرفته بودند با حضور در محل و کشف سلاح توانستند سرنخ هايي از محل اختفاي قاچاقچي مسلح به دست آورند .مأموران پليس نتيجه تحقيقات را براي کسب دستور قضايي به شعبه 901 دادسراي انقلاب مشهد منعکس کردند .بازپرس باغدهي دستورات لازم قضايي براي دستگيري متهم را به ماموران پليس داد.بدين ترتيب ماموران راهي محل اختفاي متهم در بولوار توس شدند .

در حالي که ماموران وارد حياط منزل متهم شده بودند مشاهده کردند قاچاقچي مسلح که يک اسلحه وينچستر را در دستانش مي فشرد، قصد دارد از محل فرار کند. در يک لحظه فرد مسلح به سوي ماموران آتش گشود و يکي از ماموران را از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار داد و مجروح کرد .سپس قاچاقچي به سمت پشت بام منزلش فرار کرد و از آنجا وارد يکي از کوچه هاي پشتي شد و به سوي ماموران تير اندازي مي کرد تا از چنگال قانون بگريزد که از ناحيه پا هدف گلوله پليس قرار گرفت و زمين گير شد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =